Bl0G Y aKu CiPtA iNI adAlAh mNgENaI APe2 SaJeR y AkU sUkE nAk TuLiS... BlH La jEnGuK2 n K0Men...JgN luPe F0ll0W..ThAnkZ 4 aLl..

Friday, 27 January 2012

TUTORIAL SHAWL LABUH



# Hope leh bantu sape2 yang teringin nak pakai shawl labuh (^__^)

Thursday, 19 January 2012

my cute pet "DD"

# OKEHH..HELLO..ASSALAMUALAIKUM SEMUA!!!

huhu..sikit terlebih sebab dah lame gilew x buke bl0g nie (>.<)


s0rrylah syg~ del study utk exam la.. okII Tp skrg dah x bizy dah!
hari nie del nak citew sal pet del, nama dye "DD"..opp..lupe nak cakap.." DD" tuh kure-kure ok? :D

    OK JOM TERJAH SESI PHOTOGRAFI DD --->

DD suke duk atas rumput..huhu..same hijau k0t..

 dekat air terjun..del bawak dye sekali..


 m0del terhangat di pasaran nie..HAHA
 tengah study untuk exam..DD p0m j0in sekali..
dye suke duduk atas katil..

nie pic kami! (^_^)

Friday, 23 December 2011

AKU Y KEBOSANAN~

#sebenarnyeer xder ape p0m y menarik kat sini..(#_#)HARAP MAAF
del cume nak letak pic y del ambik time kebosanan jer..huhu..
kalu xnak teng0k tutup mate OK?

(perjuang berani maty)

                                            ( see my l0ve?)

                                   (t0l0ng jgn buat muke mcm nie,HAHA)

                                               (like this pic much!)



                                                 ( hijab~)
\
(black white pic )

Friday, 16 December 2011

SIFAT MENGIKUT BULAN ;)



Januari
- Mudah jatuh cinta.
- Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang di cintai sekiranya dikhianati.
- Pandai mengambil hati pasangannya.
- Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya.
- Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya.
- Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya pasangannya cemburu terhadapnya.
- Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang.
- ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan kerja
------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------

Feb uari
- Sukar untuk jatuh cinta .
- Amat hormat kepada pasangan.
- Amat suka memikat pasangan.
- Jujur dan berterus terang dalam perhubungan.
- Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya
- Sangat romantik pada dalaman dan bukan pada luaran (hanya pasangannya yang tahu) .
- Patuh kepada pasangannya dan selalu menjaga hati pasangan.
- Amat menjaga penampilan diri dan pasangannya.
------------ --------- --------- --------- --------- ----
Mac
- Mudah menawan hati pasangannya.
- Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.
- Sangat pemalu dalam meluahkan isi hati.
- Sangat baik dalam menjaga perhubungan.
- Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai.
- Perasaan cemburu yang minima.
- Sangat manja dan sering ingin dimanjai pasangannya.
- Mudah memilih pasangan ta npa berfikir dengan waras.
- Sentiasa mengharapkan keistimewaan dari pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- -----
April
- Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta.
- Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
- Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
- Sentiasa ingin diberi perhatian.
- Amat cemburu dalam perhubungan.
- Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
- Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
- Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
- Romantik dan terlalu romantik.
- Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
- Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- --------- -

Mei
- Amat mudah jatuh cinta.
- Baik dan jujur dalam perhubungan.
- Pandai menarik hati pasangan.
- Perasaan cinta yang mendalam.
- Mudah untuk di pujuk.
- Mudah menerima cinta seseorang.
- Pilihan yang tepat dalam berpasangan.
- Nekad untuk menjaga hubungan yang baik.
- Pandai mengatur hidup pasangan (bukan Queen Control @ King Control).
- Suka mengangankan sesuatu yang indah bersama pasangan.
- Sentiasa dahagakan kasih sayang dari pasangan tapi tak pandai memperlihatkan.
- Ambil berat dalam menjaga hubungan.
------------ --------- --------- --------- --------- -
Jun
- Amat pandai menjaga hati pasangan sekiranya dia perempuan.
- Sukar melukai dan memahami hat i pasangan.
- Mudah jatuh hati tapi terlalu memilih.
- Cerewet dalam hubungan.
- Selalu beremosi.
- Mudah merajuk dan mudah di pujuk.
- Selalu melindungi pasangan dari kritikan atau umpatan orang.
- Elok untuk menjadi Ibu yang baik.
- Dahagakan pujian dari pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- --
Julai
- Amat suka didampingi pasangan.
- Sukar dimengerti oleh pasangan.
- Sentiasa menjaga maruah diri, pasangan dan perhubungan.
- Amat mudah dipujuk dan berterus terang.
- Amat menghargai kesetiaan pasangan.
- Mengambil berat dan mengasihi pasangan
- Berkebolehan untuk meluahkan isi hati terhadap individu yang dicintai.
- Mudah terluka dan lambat untuk pulih.
- Suka merajuk dan dipujuk.
- Setia terhadap pasangan.
- Su ka mendengar dan tidak suka membantah.
- Cemburu terhadap pasangan.
- Suka menilai dan menjaga perhubungan.
------------ --------- --------- --------- --------- -
Ogos
- Pandai memujuk pasangan
- Suka memimpin pasangan.
- Romantik, Pengasih dan Penyayang.
- Kelam kabut dalam perhubungan.
- Sangat sensitif .
- Mudah meluahkan kata cinta pada sesiapa yang berkenan.
------------ --------- --------- --------- --------- --
September
- Bersopan dalam hubungan.
- bertolak ansur terhadap pasangan.
- Suka mengkritik pasangan.
- Sangat prihatin terhadap pasangan.
- Sangat sensitif dan emosi.
- Pandai memahami pasangan.
- Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan.
- Sukar melupakan sekiranya hati terluka.
- Mudah simpati dengan perasaan dan masalah pasangan.
- Pandai menyimpan perasaan.
- Suka berterus terang jika perkara itu tak disetujuinya.
------------ --------- --------- --------- --------- ------

Oktober

- Amat suka berkomunikasi dengan pasangan.
- Suka disayangi dan menyayangi pasangan.
- Sopan terhadap pasangan.
- Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.
- Mudah terluka hati sekiranya pasangan ada melakukan kesalahan terhadapnya.
- Emosi yang mudah terusik.
- Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.
- Cemburu dan terlalu cemburu.
- Romantik
- Memahami pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- -
November
- Cermat dan teliti dalam menjaga perhubungan.
- Amat berahsia dengan pasangan dan sesiapa.
- Agak degil dan kuat pendirian.
- Mudah ambil berat terhadap pasangan.
- Emosi yang mendalam.
- Perangai tidak dapat diramal terhadap pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- ---
Disember ✔ ✔ ✔ ✔ ✔
- Pemurah terhadap perhubungan
- Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama.
- Tergesa-gesa dalam perhubungan
- Suka didampingi oleh pasangan.
- Benci bila dikongkong.
- Berbakat untuk kahwin lebih dari satu.(Utk Lelaki)
- Suka mempengaruhi pasangan.
-------- ------------ --------- --------- --------- 

‎#Sebuah filem pendek yang menerangkan hudud secara umum.. PLAY,LIKE N SHARE!



NAK LINK YOUTUBE? NAH KLIK SINI

CHARGE IMAN JOM!

╔══════════════════════╗
║╔════════════════════╗╚╗
║║██░░░░░░░░░░░░░░░░░░╚╗╚╗
║║██░░░░░Battery Low ░░░░░─║║║
║║██░░░░░░░░░░░░░░░░░░╔╝╔╝
║╚════════════════════╝╔╝
╚══════════════════════╝

▂ ▄ ▅ ▇ █ Charge your Iman █ ▇ ▆ ▄ ▂

أستغفر الله

╔══════════════════════╗
║╔════════════════════╗╚╗
║║████░░░░░░░░░░░░░░░░╚╗╚╗
║║████░░░Battery Low ░░░░░─║║║
║║████░░░░░░░░░░░░░░░░╔╝╔╝
║╚════════════════════╝╔╝
╚══════════════════════╝

سبحان الله

╔══════════════════════╗
║╔════════════════════╗╚╗
║║███████░░░░░░░░░░░░░╚╗╚╗
║║███████Battery Low ░░░░░─║║║
║║███████░░░░░░░░░░░░░╔╝╔╝
║╚════════════════════╝╔╝
╚══════════════════════╝

لا إله إلا الله

╔══════════════════════╗
║╔════════════════════╗╚╗
║║█████████░░░░░░░░░░░╚╗╚╗
║║█████████tery Low ░░░░░─║║║
║║█████████░░░░░░░░░░░╔╝╔╝
║╚════════════════════╝╔╝
╚══════════════════════╝

الله أكبر

╔══════════════════════╗
║╔════════════════════╗╚╗
║║███████████░░░░░░░░░╚╗╚╗
║║███████████y Low ░░░░░─║║║
║║███████████░░░░░░░░░╔╝╔╝
║╚════════════════════╝╔╝
╚══════════════════════╝

ما شاء الله

╔══════════════════════╗
║╔════════════════════╗╚╗
║║██████████████░░░░░░╚╗╚╗
║║██████████████ ░░░░░░─║║║
║║██████████████░░░░░░╔╝╔╝
║╚════════════════════╝╔╝
╚══════════════════════╝

الحمد لله

╔══════════════════════╗
║╔════════════════════╗╚╗
║║█████████████████░░░╚╗╚╗
║║█████████████████░░░─║║║
║║█████████████████░░░╔╝╔╝
║╚════════════════════╝╔╝
╚══════════════════════╝

اللهم صل على سيدنا محمد

╔══════════════════════╗
║╔════════════════════╗╚╗
║║████████████████████╚╗╚╗
║║███████ Battery Full ██████─║║║
║║████████████████████╔╝╔╝
║╚════════════════════╝╔╝
╚══════════════════════╝ CINTA ALLAH CINTA ABADI..
:: I ♥ الله ::

Friday, 9 December 2011

test~~~ HAHA

 Sebelum tuh>>> TEKAN SINI TAW

OK TQ~~~
# ary nie del test j0in churpII tuh...jadi k0rg kene lah t0l0ng del...sbb del nak taw mjadi ke x..
hehhe

ok...boleh korg tolong x?Kita samaII TEST...hehe..j0in lah>>> picit sini sikit?

Saturday, 3 December 2011

CINTA SAYA BUKAN TERLETAK PADA HARTA,TAPI HATY..

GF : awak , saya cemburu la kat kawan2 saya ..
BF : cemburu ? kenapa ?
GF : BF diorang selalu bagi hadiah , belikan rantai ,
cincin , baju , bawa diorang jalan2
BF : maafkan saya ye . sebab saya tak mampu nak
... bagi semua tu kat awak .
saya tak berharta awak ...
GF : awak jangan la macam ni .. apa awak bagi dah
cukup pada saya .. percayalah ..
BF : tapi awak tetap mahukan semua tu kan ? sama
macam kawan2 awak ?
GF : awak ... maaf .
BF : tak apa la . =]


( suatu hari BF menerima berita bhawa GF telah
kemalangan dan mengalami kecederaan teruk dan
mengakibatkan GF hilang penglihatan .. )
selepas beberapa minggu .. GF telah sedar dan
telah pulang ke rumah . dia membaca sepucuk
surat yang di berikan oleh seorang nurse sebelum
GF pulang .


♥ sayang , maafkan saya kerana selama ini tidak
mampu menjadi seorang kekasih
yang terbaik pada awak . saya tidak mampu
berikan kemewahan pada awak . saya
tak dapat bahagiakan awak dengan kemewahan
saya . sayang , hari ini awak melihat
dan membaca surat ini dengan mata saya . hanya
ini mampu saya berikan pada
awak sayang . jaga mata ini seperti mana awak
jaga diri awak . dengan mata ini
nanti .. awak akan bejumpa seseorang yang akan
menyayangi dan akan memberikan
segala yang awak mahukan . Maafkan saya