Bl0G Y aKu CiPtA iNI adAlAh mNgENaI APe2 SaJeR y AkU sUkE nAk TuLiS... BlH La jEnGuK2 n K0Men...JgN luPe F0ll0W..ThAnkZ 4 aLl..

Saturday, 3 December 2011

CINTA SAYA BUKAN TERLETAK PADA HARTA,TAPI HATY..

GF : awak , saya cemburu la kat kawan2 saya ..
BF : cemburu ? kenapa ?
GF : BF diorang selalu bagi hadiah , belikan rantai ,
cincin , baju , bawa diorang jalan2
BF : maafkan saya ye . sebab saya tak mampu nak
... bagi semua tu kat awak .
saya tak berharta awak ...
GF : awak jangan la macam ni .. apa awak bagi dah
cukup pada saya .. percayalah ..
BF : tapi awak tetap mahukan semua tu kan ? sama
macam kawan2 awak ?
GF : awak ... maaf .
BF : tak apa la . =]


( suatu hari BF menerima berita bhawa GF telah
kemalangan dan mengalami kecederaan teruk dan
mengakibatkan GF hilang penglihatan .. )
selepas beberapa minggu .. GF telah sedar dan
telah pulang ke rumah . dia membaca sepucuk
surat yang di berikan oleh seorang nurse sebelum
GF pulang .


♥ sayang , maafkan saya kerana selama ini tidak
mampu menjadi seorang kekasih
yang terbaik pada awak . saya tidak mampu
berikan kemewahan pada awak . saya
tak dapat bahagiakan awak dengan kemewahan
saya . sayang , hari ini awak melihat
dan membaca surat ini dengan mata saya . hanya
ini mampu saya berikan pada
awak sayang . jaga mata ini seperti mana awak
jaga diri awak . dengan mata ini
nanti .. awak akan bejumpa seseorang yang akan
menyayangi dan akan memberikan
segala yang awak mahukan . Maafkan saya

No comments:

Post a Comment