Bl0G Y aKu CiPtA iNI adAlAh mNgENaI APe2 SaJeR y AkU sUkE nAk TuLiS... BlH La jEnGuK2 n K0Men...JgN luPe F0ll0W..ThAnkZ 4 aLl..

Saturday, 30 April 2011

pErlU Ke kEsEtIaAn DaN kEjUjUrAn dLm PerHuBuNgAn??? (0_0)

 ini adlh 0ppa aku...=)..ak slalu tnye dye ttg hal ini...and...dye slalu akan ckp..jgn lupakn 2 pkara y pling penting nie...kalu 0rg tnye aku....aku p0m akn kate pkare y sme....xkira lah kte bcinta,btunang @ da bkahwin..pkara y pnting dlm phubungan ialah >SETIA< >JUJUR<...

~ ape y akan jd  kalu kte xsetia?yalah...kite bcinta tp dlm mase y same kita bhubugan dgn 0rg lain...cth s0alan y mudah, ap y akan anda rasa jika 0rg y anda syg juga mpunyai hubungan dgn wanita/ lelaki y lain??
mesti kita akan rasa dkhianati kan? 0leh e2...jgn lah kite cuba mkhianati cinta y tulus kita miliki...setialah,kerana dia akan trut setia pd y satu kpd diri kita...

jujurlah ttg ape juga..jgn mnipu..cth: kita sdg kluar dgn lelaki laki,tp kita mbh0nginya dgn mnyatakan sdg brada di rumah...kelak,lame klaman smua ini akan tb0ngkar jgak kn?? jgn ssekali mnyakiti haty 0rg y kita cinta...kerana kita ak trut mrasa sakit dan peritnya bila hal e2 tjadi..


jadi ape k0men anda ttg setia?? dan ps0alan nya,adakah anda mmpu menjadi se0rg y setia??

No comments:

Post a Comment